Porabljenčki #2

Pozdravljeni!


Spet je mesec naokoli in tudi tokrat sem bila precej pridna in sem porabila precej izdelkov. Ker objavo pišem razmeroma pozno, sem dodala tudi nekaj porabljenčkov meseca aprila. 
Če te zanima, kateri izdelki so me navdušili in bi jih ponovno kupila, beri dalje.

Izdelki za obraz in telo:




Eos balzam za ustnice strawberry: Moje mnenje o eos balzamih sem opisala že tukaj. Edina razlika je bil vonj, ki je tokrat dišal po jagodah. 
Ponoven nakup: Trenutno ne, saj jih imam še vedno nekaj na zalogi.

Clay ritual dezodorantska krema FreshTrenutno moj najljubši deodorant, ki res prepreči neprijetne vonjave. Več o njem si lahko preberete tudi tukaj. 
Ponoven nakup: Vsekakor, vedno me eden čaka v omari :) 

Lush Once upon a time losjon za teloLosjon za telo z čudovitim vonjem jabolka iz omejene božične kolekcije. Vonj je svež, se dolgo obdrži, a vseeno ni bil vsiljiv. Je srednje gostote in traja par minut, da se vpije v kožo, a ker losjone večinoma uporabljam pred spanjem, me ne moti, če je pižama malo mastna. Kožo mi je nahranil, sumim pa, da je ravno ta losjon krivec za nekaj mozoljev po hrbtu.
Ponoven nakup: Mogoče, če se vrne drugo leto. 

Amon&Anis Anti - age serum 13Čudovit serum o katerem sem na blogu že pisala tukaj. Ima kvalitetne sestavine in moji koži je bil zelo všeč. Poleg tega gre pa za naraven in Slovenski izdelek.
Ponoven nakup: 100% si ga privoščim naslednjo zimo, saj mi je res ustrezal.

Olea suho oljeNekaj teh olj sem si na zalogo kupila lani na Hrvaškem. Gre za suho olje, ki se razmeroma hitro vpije, čeprav sem ga vedno uporabljala le zvečer. Imel je prijeten vonj. Mi pa po tretji porabljeni embalaži ni bil več kaj posebnega. 
Ponoven nakup: Ne, mi je Nuxe suho olje bolj všeč. 

Lush Ocean salt piling za obrazGre za zelo grob in učinkovit mehanski piling in eden izmed prvih Lushevih izdelkov, ki sem jih kupila. Čeprav učinkovito odstrani odmrle celice, pa mi kože ni razdražil ali izsušil, za sabo pa je pustil enakomerno polt in gladko kožo. Vsebuje avokadovo maslo, ki kožo dobro nahrani in zmehča. Vonj in barva pilinga pa me takoj poneseta na morje.
Ponoven nakup: Absolutno. 

Nona Luisa: Ker sem prejšnje mesece preizkušala mila in izdelke znamke Nona Luisa so se znašli tudi med tokratnimi porabljenčki. Moje mnenje o izdelkih si lahko preberete tukaj.
Ponoven nakup: Jaa! 

Izdelki za lase: 

Slika izposojena iz lusheve spletne strani. 
Lush New trd šampon: Šampon s prijetnim vonjem, ki me spominja na cimetove bombone. Namenjen je stimuliranju lasišča in preprečuje izpadanje las. Lase so bili po pranju mehki in sijoči, včasih nisem potrebovala niti balzama. Se lepo peni in zato se ga malo porabi, sama sem ga imela od oktobra ob 1x - 2x tedenski uporabi. 
Ponoven nakup: Mogoče kdaj, zaenkrat preizkušam še druge.






Slika izposojena iz spleta.
Batiste Tropical suhi šamponKulten izdelek na katerega sem prisegala. Res razmasti lase in podaljša čas med pranji. Tale je bil z vonjem kokosa, prijeten poletni vonj. Je pa na žalost na mojih laseh pustil belo sled.
Ponoven nakup: Ne, saj iščem bolj okolju prijazno rešitev.


Avon Advance techniques daily shine serum za koniceGre za mešanico seruma in olja za lase, k sem ga sama uporabljala na konice las po pranju. Konice so bile negovane, niso bile scepljene in ne suhe. Pa še zelo dolgo sem ga imela, saj sem potrebovala le en pritisk na pumpico. Všeč mi je bila tudi embalaža, saj je steklena.

Ponoven nakup: Trenutno ne, saj sem v dar prejela Orofluido, ki sem ga prelila v to embalažo zaradi pumpice.  

Avonova embalaža z Orofluidom :)

Ličila:



Ucanbe matirni fiksirni sprej: Sprej sem prejela v nagradni igri. Kože ne izsuši in ne draži. Sama pršilka mi je včasih nagajala in popršila velike kaplje na obraz, ki so mi ponekod uničile izgled podlage. Iskreno nisem opazila podaljšane obstojnosti ličil ali manj mastenja kože, je pa prijeten za zmanjševanje cakey  videza.
Ponoven nakup: Imam še enega, saj sem prejela dva, nato pa mislim, da bom preizkusila kaj drugega. 

Avene Couvrance korekturni tekoči puder: Podlaga, ki moji koži zelo ustreza. Je brez dodanih olj in zato se na koži obnaša bolj kot krema, ki se hitro vpije, za sabo pa pusti čudovito poenoteno polt. Nudi lahko do srednjo prekrivnost in na koži izpade zelo naravno. Dobro prekrije kakšno rdečico, pri hujših nepravilnostih pa bo potrebna pomoč korektorja. 

Hvala za branje!*

Komentarji

Priljubljene objave