GLINENI RITUAL LEPOTE: Clay ritual

Pozdravljeni!

Ni pogosto, da bi našla znamko, pri kateri me vsi izdelki očarajo in zasedejo posebno mesto v moji kopalnici in srcu.
Te zanima o kateri znamki govorim?

Gre za glinene izdelke slovenskega podjetja Glina.si. Podjetje vodi Tina Avguštin, ki je z glino praktično odraščala, v znamki Clay ritual pa je združila svoje znanje o glini z znanjem o kozmetiki in negi telesa.
Na znamko sem naletela čisto naključno, po brskanju na Instagramu. Priznam, da so me najprej pritegnile lične embalaže na katerih so narisane pisane punčke, oziroma vilinke. Po brskanju na spletni strani se nisem mogla ravno odločiti kaj bi kupila, zato sem jim pisala, opisala svojo kožo in Tina mi je zelo prijazno predlagala izdelke. Od takrat dalje sem opravila še dva naročila.

TRDA MILA

Po pogovoru s Tino mi je za čiščenje kože priporočala njihovo trdo milo. Najprej sem si naročila tega brez vonja, ki je primeren za vsakodnevno čiščenje vseh tipov kože, saj ne vsebuje eteričnih olj. Po uporabi je koža občutno očiščena, mehka in napeta. Previdna sem le, da ne pride v stik z očmi, saj milo uporabljam na obrazu pa tudi po telesu.

Svoji zbirki mil sem kasneje dodala še dva - z vonjem limone, ki je namenjeno negi mešane kože in z vonjem čajevca, ki je super za mastno in aknasto kožo. Mila se lepo spenijo in so preprosta za uporabo, pa tudi zdržijo zelo dolgo, saj lahko z njimi nadomestimo kar 1 liter tekočega mila.

ČISTILNA PLOŠČICA 1001

Gre za 2 izdelka v enem, saj ploščica kožo očisti in hkrati neguje. Sicer jo uporabljam le za občasno razvajanje, ampak lahko potrdim, da odstrani ličila, za sabo pa pusti res nahranjeno kožo, ki ne potrebuje dodatnega vlaženja s kremo.
Sem omenila, da diši omamno po After eight čokoladicah? Njami!

MASKA ZA OBRAZ GREY

Maska, ki jo imam vedno na zalogi in jo kupim ob vsakem naročilu. Obvezno jo uporabim enkrat tedensko.
Maska pride v prahu, zato jo zmešam z vodo, včasih dodam tudi kakšno kapljico olja čajevca. Ko se maska suši, vleče iz kože vse nečistoče in vidno očisti pore. Za sabo pa pusti mehko in očiščeno kožo.
Masko lahko trenutno najdete tudi v trgovinah Lidl.

KREMA ZA OBRAZ GORGEOUS

Čudovit, dišeč puhek. Točno tako bi opisala tole kremo. Gre za kremo zelo zanimive konsistence, saj je kot stepena smetana, ki se ob stiku s kožo kar stopi. Porabi se je zelo malo, saj je prijetno mazljiva, spremlja pa jo čudovit vonj, ki ga niti ne znam opisati, se pa kdaj zalotim, da jo grem vonjati kdaj tudi čez dan. Gre pa za bolj sestavinsko mastno in bogato kremo, zato sem jo nanašala zvečer na vlažno kožo in se je čudovito obnesla.
Ker ob naročilu nisem bila prepričana, če bi bila krema primerna za mojo mastno kožo, sem prosila za testerček, ki so mi ga prijazno poslali in ga na žalost ni več. Bom pa k naslednjemu naročilu vsekakor dodala še kremo.

DEZODORANTSKA KREMA FRESH

In moj absolutni zmagovalec? Definitivno dezodorantska krema Fresh, ki je pokazala svojo moč ob fizičnih aktivnostih, ob strani pa mi je stala tudi v stresnih situacijah (in preprečevala potenje med hudimi izpiti). Gre za sivo kremico, s prijetnim vonjem po limonski travi, ki se lepo razmaže in za sabo ne pušča kakšnih sledi. Kljub temu, da res učinkovito ščiti pred neprijetnim vonjem, pa je vseeno dovolj nežna in ne povzroča kakšnih reakcij. Nanašala sem jo tudi na sveže obrito kožo, pa me ni nič peklo.

Glina.si oziroma Clay ritual je definitivno znamka, ki je osvojila moje srce (in tudi kopalnico). Cenim izdelke, ki so skrbno narejeni v Sloveniji in najpomembnejše - niso testirani na živalih. Hvaležna sem Tini za čudovite izdelke, ki so izboljšali mojo kožo, ter za vso pomoč in nasvete pri nakupu. Verjamem, da jo lahko tudi Vi "pocukate za rokav" in bo z veseljem svetovala pri izbiri izdelkov.
Na voljo imajo še ogromno drugih izdelkov, za nego telesa, las, ustno nego... Sama imam željo preizkusiti še kakšno drugo masko, mazilo proti celulitu, izdelke za nego las, tudi zobni prah me zanima... torej praktično vse.
Kaj pa vi, že poznate znamko, kaj priporočate ali pa bi želeli preizkusiti? Prebrskajte njihovo spletno stran in mi sporočite.

Hvala za branje!*

Komentarji

Priljubljene objave