Porabljenčki #1

Pozdravljeni!


Tokrat sem pripravila malo bolj drugačno objavo in sicer moje porabljene izdelke. Zdi se mi, da sem bila kar pridna, saj sem porabila kar nekaj negovalnih izdelkov, izpraznila pa sem tudi nekaj ličil.
Če te zanima, kateri izdelki so me navdušili in bi jih ponovno kupila, beri dalje.
Na fotografijah manjkajo: Lush Fresh farmacy milo za obraz, 4Kids and us črni šampon
in Green line tonik za obraz

Negovalni izdelki:


Lush Flopsy žele za umivanje obraza: Žele prihaja iz pretekle velikonočne kolekcije in po začetnem navdušenju moram priznati, da sem ga pospravila v omaro in pozabila nanj. Izgledal je nadvse prisrčno (ali pa zelo strašno, odvisno kako gledate na to) - žele v obliki zajčje glave, ki pa nikakor ni bil praktičen za uporabo, saj se ni spenil in je drsel iz rok. Drugače pa je šlo za nežen čistilec, ki ni izsušil kože.
Ponoven nakup: Ker je bil del omejene kolekcije ni več na voljo.

Lush Angels on bare skin: Rada uporabljam te Lusheve čistilce. Tale je z vonjem sivke in nudi tudi rahel piling. Za sabo pusti mehko in negovano kožo in po uporabi čistilca nisem potrebovala kreme.
Ponoven nakup: Da, v bolj mrzlih mesecih.

Natura Siberica črno čistilno maslo: Oh kako čudovit izdelek. Gre za nežno čistilno maslo, ki odlično odstrani ostanke ličil in nečistoče, hkrati pa je tako nežno, da sem ga uporabljala tudi okoli oči, pa ni nič peklo ali dražilo. Koža pa je po uporabi mehka in nahranjena.
Ponoven nakup: Trenutno ne, a le zato, ker na svojo vrsto čaka njegov beli bratec 😄.

4Kids and us črni šampon: O njihovih šamponih sem že ogromno povedala, tako da se ne bi ponavljala. Učinkovit šampon, ki lase očisti, a ne izsuši, pa še dolgo zdrži (iskreno se ne spomnim, kdaj sem pričela z uporabo) 
Ponoven nakup: Da.

Nelipot Mladizhen deodorantna krema: Tudi o teh deodorantih sem že pisala. Gre za deodorantno kremo, ki je primerna tudi za otroke od 7. leta dalje in za tiste bolj občutljive, saj je na magnezijevi osnovi in ne vsebuje sode bikarbone. Čeprav je moč delovanja označena z 2, lahko povem, da deodorant deluje in zaščiti proti neprijetnemu vonju.
Ponoven nakup: Trenutno ne, ker me doma čakata še dva v drugem vonju😃.

 Lush Fresh farmacy: Gre za milo za obraz v trdi obliki, brez embalaže. Je nežen čistilec, ki meni ni izsušil kože pa še traja precej dolgo. Všeč mi je bil za zjutraj, za zvečer pa premalo, saj se mi je zdelo, da ne odstrani popolnoma ostankov ličil in kar veliko dela je potrebno vložiti, da se speni. 
Ponoven nakup: Ne, saj mi je bolj všeč CoalFace.

Green line clear active tonik za obraz za mešano do mastno kožo: Tonik je zelo nežen do kože in jo prijetno navlaži po čiščenju. Nekih hudih izboljšav na koži nisem opazila, prav tako pa mi ni povzročal novih nečistoč. Še posebej mi je všeč, da je brez alkohola in ne izsušuje kože.
Ponoven nakup: Mogoče kdaj.

Ličila: 

Eos mint balzam za ustniceOb evforiji eos balzamov za ustnice sem jih tudi sama nabavila ali prejela kar precej. Sam balzam ni nič posebnega, ustnice neguje in jih nahrani. Zdi se mi bolj za vsakodnevno uporabo, kot pa za celjenje hudo poškodovanih ustnic. Ko gre izdelek proti koncu ga je bilo težje porabljati, pa tudi sladkast okus mentola mi je že presedal. Se mi zdijo pa dobra podlaga pod tekočimi šminkami, saj niso oljnati in šminka ostane na svojem mestu.
Ponoven nakup: Trenutno ne, saj jih imam nekaj še v drugih vonjih.

Essence Color & Go. Lak za nohte (Here's my number): Gre za lak iz stare kolekcije, v čudovitem temno sivem, skoraj črnem odtenku z bleščicami in hrapavo površino. Tile laki so bili eni izmed mojih ljubših, saj so bili zelo dolgo obstojni (tako zelo, da je bilo odstranjevanje cel projekt).
Ponoven nakup: Če bi bili še na voljo, z veseljem.

La girl Perfecting liquid make up: Sama tega ne bi imenovala kot make up, saj gre bolj za tekočo rahlo obarvano kremo, ki sem jo uporabljala zgolj za mešanje k pretemni tekoči podlagi.
Ponoven nakup: Ne.

Becca opal tekoči osvetljevalec: Izdelek sem prejela v nagradni igri in vesela sem, da sem ga. Gre za bolj naraven osvetljevalec, ki da koži naraven sijaj in je zelo lahek ter prijeten za uporabo.
Ponoven nakup: Da.

Essence Happy girls are pretty paleta senčil: Waw, prav ponosna sem nase, da sem porabila celo paleto senčil. Šlo je za paleto nevtralnih rjavih, dobro pigmentiranih odtenkov. Senčila so bila lahka za uporabo, so se lepo "blendala" in so (ob uporabi primerja) na mojih vekah ostala cel dan.
Ponoven nakup: Ne, ker je bila del omejene kolekcije (iz drugih kolekcij pa vsekakor).

Hvala za branje!*

Komentarji

Priljubljene objave