Na testu: AMON & ANIS

Pozdravljeni!

Znamka Amon & Anis mi je padla v oči med brskanjem po spletu. Najprej zaradi čudovitih poslikav na embalažah, nato zaradi okolju prijaznih embalaž, saj so iz stekla in nazadnje, zaradi certifikatov, saj so izdelki res naravni, ekološki in niso testirani na živalih.
Všeč mi je, da so na embalaži sestavine napisane v slovenščini, saj mi to pomaga, da sem bolj pozorna na sestavine in se zavedam kaj nanašam na kožo in posledično v telo. So pa vsi izdelki iz neškodljivih snovi, recepti pa so preprosti.
Kozmetika je ročno izdelana in gre za slovenske produkte.

Ekološki tonik za obraz VRTNICA

Glavna sestavina tonika je hidrolat damaščanske vrtnice, bolj znana kot rožna voda, ki nastane v procesu destilacije eteričnega olja vrtnice. Lahko si predstavljate, da tonik čudovito diši po vrtnicah, a ne po tistih umetnih (tega ne maram), diši, kot bi v rokah zmečkal cvet vrtnice, prijetno, a zelo naravno, vseeno pa vonj ni močan in meni ni bil nikakor moteč.
Tonik kožo navlaži in neguje. Lahko se ga uporablja tudi za odstranjevanje ličil, a sama za to raje uporabljam oljne odstranjevalce. Sem ga pa vseeno uporabljala kot drugi korak pri čiščenju kože, včasih z vatko, da sem odstranila zadnje ostanke ličil, včasih pa sem ga le poškropila po obrazu. Ob dnevih, ko nisem nosila ličil pa sem ga uporabila tudi čez dan, kot prijetno osvežitev.
Zelo všeč mi je embalaža, saj je iz masivnega stekla na pršilko, ki enakomerno razprši tonik in se izdelka zato tudi malo porabi.

ANTI-AGE serum 13 vrtnica

Po nanosu tonika, je še na vlažno kožo sledil nanos seruma. Serum je izdelan iz 13 različnih olj, CO2 ekstraktov in eteričnih olj. Vsebuje arganovo olje, ekstrakt šipka, absolut vrtnice in še mnoge druge sestavine, ki kožo negujejo, gladijo in jo poživijo. Vsebuje tudi naravno prisotne vitamine in antioksidante, ki poskrbijo za mladostni videz kože.
Sama o kakšnih anti-age učinkih težko govorim, saj nimam velikih gub (pojavljajo se mi le okoli oči in ena na čelu). Moram priznati, da je guba na čelu res manj globoka, tako na videz, kot tudi na otip, a težko ocenim, če samo zaradi tega izdelka, za bolj natančne rezultate bi morala izdelek uporabljati dlje časa, sama pa sem imela tester. Na spletu sicer piše, da je za dva do tri nanose, sama sem ga sicer imela za šest nanosov, sej se na vlažni koži res lepo maše in moja koža ga je hitro vsrkala, čeprav je mastna. Serum mi ni povzročil kakšnih nečistoč na koži in ni deloval pretežak, sem ga pa uporabljala le zvečer in se zjutraj zbudila s sijočo kožo.


Mazilo VANILIJA


Preprosto mazilo le iz šestih sestavin, a vseeno neverjetno učinkovito. Gre za zelo mazljiv izdelek, ki se ob stiku s kožo spremeni v olje. Porabi se ga zelo malo, v kožo se lepo vpije, za sabo pa pusti rahel sijaj. Vonj je zelo prijeten, nežen in nič umeten. 
Mazilo sem uporabljala zvečer in sicer okoli oči in ust (včasih tudi na ustnicah), saj so se mi tam pojavile luskice zaradi izsušenosti. Mazilo mi je situacijo popravilo približno v enem tednu, sedaj pa ga uporabljam na celem obrazu dvakrat na teden, kot intenzivno hranilno masko. Čez noč se mi super vpije, zjutraj pa je koža nahranjena in brez sledu o izsušenosti. Mazilo je pomagalo tudi mojim neverjetno izsušenim rokam, ki ga kar posrkajo vase. 


Gre za izdelke, pri katerih sem vesela, da me je embalaža pritegnila, saj v sebi skriva naravna darila, ki čudovito negujejo kožo. Všeč mi, da so izdelki pakirani v steklo, saj so tako okolju bolj prijazni, so naravni, ekološki in skrbijo za živali, saj so vsi izdelki vegetarijanski, večina je veganskih, izdelkov pa ne testirajo na živalih. 
Vsekakor priporočam brskanje po njihovi spletni strani (klik), saj verjamem, da najdete nekaj zase, ali pa si le spočijete oči na čudovitih ilustracijah. 
Mogoče že poznate izdelke? Ali vas kaj posebej mika? 
Sama imam pripravljen že precej dolg seznam izdelkov, ki si jih želim še preizkusiti.

Hvala za branje!*

Komentarji

Priljubljene objave