Kopalnica brez plastike, je to sploh mogoče? 1. del

Pozdravljeni.

Danes živimo v svetu, kjer nas plastika obdaja na vsakem koraku. In ravno plastika postaja vedno večji problem onesnaževanja okolja. Premalo ljudi se zaveda problema plastike in kakšne posledice pušča na Zemlji že za nas, kaj šele za naslednje generacije.

Sama sem o tem problemu začela razmišljati že par časa nazaj, ko sem prenehala z uporabo plastenk za enkratno uporabo, s seboj sem začela nositi svoj lonček za kavo in v trgovino sem šla vedno opremljena s svojo vrečko. Neki začetki so bili, a to nikakor ni dovolj. V hiši se je še vedno kopičila plastična embalaža. Opazila sem, da veliko te embalaže prihaja ravno iz kopalnice in zadala sem si nalogo, da za izdelke, ki jih vsakodnevno uporabljamo, najdem alternative, ki ne škodijo okolju.

Seveda nisem popolna, še vedno delam napake in seveda me premamijo tudi kakšni izdelki, ki so pakirani v plastično embalažo, ali pa moram porabiti še stare "zaloge", a nekje je potrebno začeti in vsak korak šteje, tudi najmanjši.
Pa naj še omenim, da z nakupom teh izdelkov tudi prihranite denar, saj večino izdelkov, vsaj meni, traja precej dlje, njihov"bratci" v plastični embalaži. 


1. ZOBNA ŠČETKA
Kaj ni dejstvo, da vse zobne ščetke, ki smo jih do sedaj uporabljali še vedno obstajajo na tem svetu, zelo strašno?
Kot super alternativo plastičnim ščetkam, sem pričela uporabljati tiste iz bambusa. Ko je ščetka že izrabljena jo preprosto odvržem na kompost.
Sama vedno kupim drugo znamko. Všeč so mi ščetke znamke Hydrophil, trenutno pa uporabljam znamko The humble Co., ki sem jo kupila v trgovini DM.



Ščetke najdete tudi na spletni strani Moja Cula in Herbas, znamke Dantesmile, ali pa v bolje založenih drogerijah.


2. TRDO MILO / GEL ZA TUŠIRANJE BREZ EMBALAŽE
Še ena preprosta zamenjava je bilo trdo milo za tuširanje. Sama rada kupujem trda mila, ki so brez embalaže (Lush), ali pa pazim, da so pakirana v karton ali papir, ki se lahko reciklira. Še posebej rada jih kupujem od slovenskih proizvajalcev in moram priznati, da imam doma precejšnjo zbirko, a ker z njihovo embalažo ne škodim okolju, jih brez slabe vesti zbiram.
Če pa sem vam zdi, da bi bilo trdo milo preveč izsušujoče, priporočam Lusheve gele za tuširanje brez embalaže. Meni osebno se zdi, da gre za bolj kremasto in hranilno različico trdih mil in res ne izsušujejo kože.
V manjšem delu moje zbirke se skrivajo: Lushev gel za telo brez embalaže Cinders in milo North polar bear (iz božične kolekcije) in iz redne milo Honey I washed the kids. Veselim se pa preizkušanja mil iz Slovenije Nona Luisa


3. TRD ŠAMPON IN BALZAM
Tudi za pranje lasi sem izbrala alternative brez embalaže. O šamponih 4kids and us sem že pisala tukaj in poleg teh rada uporabljam tudi Lusheve šampone, po novem pa lahko dobite trde šampone tudi v trgovinah DM znamke Alverde.
Balzam za lase sem do sedaj preizkusila le Lushev in moram priznati, da sem bila prvič med uporabo razočarana, saj sem imela občutek, kot da nisem dala nič na lase, po sušenju pa so bili lase mehki in negovani.

4. TRDO MILO ZA OBRAZ
Pogosto uporabim mila, ki so dovolj nežna tudi za nego obraza (glina.si mila so super, saj ne izsušujejo kože in zelo lepo očistijo kožo). Preizkusila pa sem tudi nekaj mil, ki so specifični namenjena negi obraza in moram priznati, da so mi všeč. Eden ljubših mi je Lushev CoalFace, ki je namenjen mastni koži in vsebuje oglje, všeč mi je tudi črno milo znamke 4kids and us.
Mila clay ritual oziroma glina.si lahko dobite v več različnih vonjih. 

5. KREMA, OLJE IN TONIK ZA OBRAZ V STEKLENI EMBALAŽI
V svoji negi uporabljam tudi kremo za obraz in tonik oziroma hidrolat, pri katerih se potrudim, da je izdelek pakiran v stekleno embalažo, saj lahko steklo vedno znova recikliramo ali pa ga uporabim doma.
Trenutno uporabljam vlažilno kremo za obraz znamke Hiša nature za vse tipe kože, ki se čudovito vpije v kožo in pusti mehek, svež občutek, ter tonik za obraz Amon in Anis vrtnica, ki čudovito osveži in očisti kožo.
Vsake toliko pa za intenzivno nego uporabim tudi olje. Trenutno uporabljam vsestransko arganovo olje znamke AlpStories. Poleg tega da je embalaža steklena, je tudi multiuporabno olje, saj za uporabljam za intenzivno nego kože, za konice las, pa tudi ličila odlično odstrani, če je sila :)

Upam, da ta objava koga spodbudi k iskanju novih, boljših izdelkov za okolje. Hvala za branje!

Izdelki niso sponzorirani. Povezave so vstavljene, da bralcu olajšajo iskanje. 

Komentarji

Priljubljene objave