Top 3 znamke leta 2018

Pozdravljene!

Sicer vem, da smo že praktično na sredini februarja in da je malo pozno za takšno objavo, pa vseeno. Predstavila bi rada znamke, ki sem jih uporabljala ali spoznala tekom leta 2018, jih pridno uporabljam še danes in upam, da bodo še dolgo v moji zbirki.


1. NELIPOT deodoranti

Sprva je bil prestop na naravne deodorante za moje telo velik šok. Nisem se jih mogla navaditi in sem pogosto obupala. Že par let nazaj sem kupila Nelipot BASIC, pri katerem me je prepričal vonj po kokosu, nisem pa bila pozorna na moč zaščite. Ker mi je bila uporaba deodorantne kreme čudna, sem hitro obupala in prenehala z uporabo.
Nato pa sem se lani odločila, da ponovno preizkusim izdelke. In presenečenje, začeli so mi ugajati. Zaščitili so me pred neprijetnim vonjem v različnih situacijah in tudi njihova uporaba mi je postala rutina, kot mazanje kreme na obraz. 
Vedno jih imam na zalogi in trenutno uporabljam SHAC, ki ima prijeten vonj po limonini travi in pa MLADIZHEN, ki me po vonju spominja na jabolčni zavitek. 
Tudi IROF je čudovit, po vonju celo moj najljubši in čeprav je naveden, kot moški, sem ga brez sramu uporabljala.
Na svojo priložnost pa še pridno čakata dva iz darilnih paketov ob božiču in sicer SANKTUS in ANGELC (naj povem, da oba omamno dišita). 

2. 4KIDS AND US

Z znamko sem se spoznala že kakšni dve leti nazaj, ko sem se odločila, da preneham z odvečno uporabo plastenk in sem iskala šampon v trdi obliki, brez odvečne embalaže. Ob brskanju po spletu sem naletela na to znamko in s pomočjo ustvarjalcev sem izbrala svojega.
Že par let uporabljam črnega, ki je namenjen mastnim lasem in pa belega, proti prhljaju, odvisno od stanja lasišča. 
Šamponi mi super ustrezajo in z njimi sem si tudi podaljšala čas med pranji. Se super penijo in so res preprosti za uporabo. Najbolj super pa je, da se med uporabo ne zlomijo in jih lahko porabimo čisto do konca, pa še odvečnih odpadkov ne proizvedemo.
Po navdušenju nad šamponi pa sem si naročila še njihovo črno milo, ki še čaka na bolj podrobno testiranje. 

3. CLAY RITUAL (GLINA.SI)

Znamka, ki je osvojila moje srce. Njihove izdelke sem začela uporabljati razmeroma pozno, a so me res navdušili. Vsi izdelki so ročno narejeni, so popolnoma narejeni in vsebujejo glino. 
Ustanoviteljica znamke je res prijazna in mi je pomagala pri izbiri prvih izdelkov in po prvem naročilu je hitro sledilo tudi drugo.
In ne samo, da so izdelki čudoviti in lepo dišijo, še embalaža je zelo privlačna na pogled, lahko pa se jo tudi pošlje nazaj v reciklažo. 
Ker se moja zbirka Clay ritual izdelkov vedno bolj veča, bom o njih pripravila podrobnejše opise v novi objavi. 

Moja lepotna košarica z najljubšimi znamkami. 




Komentarji

Priljubljene objave