Na testu: WILD BEE²

Pozdravljeni!

Wild Bee² je podjetje, ki se je razvilo iz manjšega družinskega čebelarstva iz Slovenije in izdelujejo holistično kozmetiko na osnovi naravnih čebeljih pridelkov, torej izdelki vsebujejo sestavine, kot so med, propolis, cvetni prah in matični mleček, dodane pa so jim tudi druge naravne sestavine.

Njihovi izdelki ne vsebujejo koži škodljivih sestavin, parabenov, silikonov, umetnih barvil, mineralnih olj in gensko spremenjenih organizmov. 

V svojih izdelkih združujejo ljubezen do čebelarstva in narave, saj imajo sami več kot 30 let čebelarskih izkušenj in s pridobivanjem čebeljih produktov ne škodijo čebelam samim. 



Sama sem preizkušala dva izdelka:

Bee's Anti - age krema za obraz


Priznam, da sem v testiranje te kreme stopila z nekaj dvomi. Sestavinsko je krema zelo kvalitetna in brala se je zelo bogato, zato sem imela v glavi predsodek, da bo šlo za težko kremo, ki bo za mojo mešano kožo preveč. Kako zelo sem se motila!
Ja, sama krema je po sestavinah bolj bogata, saj vsebuje čebelji vosek, ki vsebuje antioksidante in v koži zadrži vlago; čebelji strup, ki stimulira celice, da so bolj prekrvavljene in s tem se zmanjša videz gubic; matični mleček, ki vsebuje hranljive sestavine, aminokisline in vitamine, prav tako propolis; vsebuje med, ki je že dolgo znan po svojih blagodejnih učinkih na koži, aloe vero, ki kožo pomirja in cel kup olj, ki blagodejno vplivajo na kožo. (več sestavin in njihove učinke, si lahko preberete tukaj)

Kremo sem uporabljala dvakrat na dan, po čiščenju kože. Še na vlažno kožo sem nanesla majhno pikico kreme in jo lepo masirala v kožo, dokler se ni vpila. Krema se prijetno razmaže po koži in posledično je tudi poraba manjša. Kar me je najbolj presenetilo je to, da se je krema hitro vpila in mi kože ni mastila, zato sem jo uporabljala tudi pod ličili, pa se mi koža ni začela hitreje svetiti.
Lahko se jo uporablja tudi kot obrazno masko. Na kožo sem nanesla malo večjo količino kreme in jo pustila delovati do 20 minut, nato pa sem jo obrisala s krpico. Koža je bila po uporabi mehka, vidno nahranjena in bolj napeta.

Res je, da o hudih anti - age učinkih težko govorim, saj sama še nimam veliko gub, mi je pa krema kožo vidno napela, bila je mehka, nahranjena in bolj zdrave barve. Pomagala mi je tudi pri celjenju odprtih ran, ki so jih na moji koži pustile akne. Kakšnega ščemenja na koži zaradi čebeljega strupa nisem čutila.
Kremo je preizkusila tudi mami, ki se že dolgo bori z izsušeno, občutljivo kožo in luskavico. Naj povem, da je bila zelo zadovoljna, saj ji je krema kožo nahranila, nekaj gubic na čelu se ji je vidno zmanjšalo, glede občutljivosti in luskavice pa ni imela nikakršnega neprijetnega izbruha, tako da je krema res primerna tudi za precej občutljivo kožo in mislim, da jo je kar vzela za svojo, saj se je kar naenkrat znašla na njeni polički 😄.

Balzam za ustnice: Beeswax & Propolis

Moje ustnice so bile precej časa zelo izsušene. Pogosto si jih oblizujem (vem, ne bi smela) in nosim tekoče mat šminke, ki ustnice še dodatno izsušijo in mi počijo celo do krvi. Ta balzam je postal moj rešitelj. Ko si ga nanesem je, kot bi moje ustnice čutile olajšanje, saj mi razdražene in poškodovane ustnice pomiri in zaceli. Po nanosu so veliko bolj mehke in navlažene.
Glavni sestavini sta čebelji vosek in propolis, dodana pa sta še mandljevo olje in kakavovo maslo, ki blagodejno vplivata na poškodovano kožo.
Tudi sama konsistenca je zelo prijetna, saj se lepo nanese, na ustnicah pa ostane kar precej časa in jih učinkovito ščiti pred vetrom in drugimi zunanjimi vplivi.


Za znamko  WILD BEE² stoji veliko trdega, pridnega dela in marljivih čebel, ki skupaj z ustanoviteljem ustvarjajo čudovito kozmetično linijo, ki je več kot primerna tako za občutljivo kožo, kot za vse, ki vam je pomembna naravna in kvalitetna kozmetika, ki ne škodi našemu telesu in je prijazna do živali. Z nakupom njihovih izdelkov pa podprete tudi slovensko čebelarstvo. 
Izdelki in sama znamka so mi postali všeč in mojo pozornost je pritegnilo še nekaj drugih izdelkov. Všeč mi je tudi sama embalaža - minimalistična, elegantna, a vseeno ravno prav pisana in živahna, da poživi poličko v kopalnici, prijeten dodatek pa so tudi čebelice, ki naredijo embalažo igrivo (ravno dovolj, da se proti njej stegujejo majhne ročice 😀).

Vsekakor priporočam brskanje po njihovi spletni strani, saj verjamem, da lahko vsak kdo najde primeren izdelek zase. Mogoče pa kakšnega izbrskate še v Lidl Slovenija, saj se je znamka predstavila tudi na Lojtr'ci domačih 😉. 
Ste že preizkusili kakšen izdelek? 

Hvala za branje!*



Komentarji

Priljubljene objave