Odstranjevanje ličil

Pozdravljeni! 

Ker imam sama precej problematično kožo, sem se hitro začela zavedati pomena odstranjevanja ličil. Obvezno jih odstranim vsak večer, tudi če sem zelo utrujena, mogoče včasih tudi pretiravam, a raje si bolje očistim kožo, kot pa se zjutraj zbudim z novimi mozoljčki. 
Rada bi vam predstavila izdelke, ki mi čiščenje olajšajo in res dobro odstranijo ličila.


1. Green line Clear Active Odstranjevalec ličil za oči
Gre za vsem znani dvofazni odstranjevalec ličil, ki ga je potrebno pred uporabo pretresti, da se zmešata oljna faza, ki odstrani ličila in vodna faza, ki kožo osveži. Najbolj mi je všeč, da res učinkovito odstrani ličila iz oči, pri tem pa mi kože ne draži, ni potrebno drgniti in sam predel okoli oči, kljub temu, da vsebuje olje, ni masten.

2. Green line Clear Active 3v1 čistilna emulzija
Gre za tri izdelke iskrite v tej čistilni emulziji, ki očisti ličila z oči, kože in kožo tudi tonira. Emulzijo nanesem na suho kožo, jo vmasiram, in obrišem z vlažno krpico. Sam izdelek je precej nežen, tako nežen, da mi ličil okoli oči (če ne uporabim posebnega odstranjevalca) ne odstrani dobro in za sabo pusti sledi maskare. Mi je pa všeč, kot drugi korak v čiščenju, saj odstrani ostanke pudra. Ga pa obvezno še sperem s kože s pomočjo čistilca za obraz.

3. Natura Siberica Belo čistilno maslo
Maslo, ki ga uporabljam tako za odstranjevanje ličil, tudi očesnih, ali pa zjutraj za nežno čiščenje kože. Srce mi je osvojil "črni bratec", ki je čudovito nežno očistil obraz, ker pa sem ga porabila, sem se odločila, da preizkusim belega, ki je namenjen normalni in mešani koži. Maslo nanesem na suho kožo, ga vmasiram, nato pa postopoma dodajam vodo, ki ga spremeni v nežno čistilno mleko, za sabo pa pusti mehko, negovano kožo, ki ni niti malo mastna. Uporabljam ga tudi okoli oči, pa nič ne peče, vseeno pa je dovolj močan, da učinkovito odstrani tudi močan očesni make up.

Komentarji

Priljubljene objave