Kdo, kako in zakaj?

Pozdravljeni.

Čeprav sem prvo objavo že objavila, sem se odločila, da povem še nekaj o meni in razlogih za blog.

Pa začnimo na začetku.
Že kot majhno dekle sem se zaljubila v ličila, sploh ko sem mamo opazovala, kako se liči. Vedno mi je to predstavljalo neko sprostitev in znak odraslosti. Niti ne znam povedati, kako vesela sem bila, ko sem prejela svoj prvi obarvan balzam za ustnice, še zdaj se spomnim, da je bila to Labello jagoda 😊, kasneje sem prejela še svoj korektor, konec osnovne šole pa še svojo obarvano kremo za obraz. Tekom srednje šole sem imela že svojo zbirko ličil, ki je vztrajno rasla.
Doma sem imela vedno več produktov, a nikoli nisem bila posebej pozorna kaj sploh kupujem, sploh kar se sestavin tiče.

V zadnjem letu, ko sem opravila pregled svoje zbirke, pa sem si postavila jasne cilje. Ugotovila sem, da mojo zbirko sestavljajo produkti, ki škodijo tako meni, kot tudi okolju in živalim.
Postavila sem si torej cilj: svojo zbirko želim zamenjati s produkti, ki so naravni, ekološki, ne škodijo živalim, okolju, mojemu zdravju in če je le mogoče so lokalni, torej narejeni v Sloveniji.
Velik plus pri produktih je tudi, da imajo embalažo, ki jo je mogoče 100% reciklirati, ali pa še boljše - je sploh nima.

Tudi blog sem pričela ravno s tem namenom - predstaviti želim pot, ki jo bom prehodila, da svojo zbirko zamenjam s kvalitetnejšo. Opozoriti želim tudi na prepogosto spregledane slovenske znamke, ter spremljati svoj napredek na poti k boljši, bolj čisti in zero waste kopalnici.

Na blogu bodo torej tudi objave o mojih porabljenčkih, novih izdelkih in znamkah, ki jih priporočam. Upam, da še koga navdušim za "čistejšo" kopalnico in da vam bojo vsebine zanimive.

Pa lep teden! 


Komentarji

Priljubljene objave